Αποφάσεις κλιμάκωσης των οδηγών Λεωφορείων.
Συνάδελφοι-σσες,
Σήμερα έγινε μία ακόμα Γενική Συνέλευση του κλάδου, στην Επισκευαστική Βάση της Εταιρείας στο Α/Σ του Πειραιά.
Αυτή η Συνέλευση είχε μια βασική διαφορά από τις προηγούμενες.Ήταν η πρώτη μετά την αιφνιδιαστική(;) κατάθεση του σχεδίου νόμου για τις Αστικές Συγκοινωνίες από τον Υπουργό Μεταφορών.Ενός κατάπτυστου, από κάθε πλευρά, σχεδίου νόμου , όπου δυστυχώς η ΠΑΣΚΕ και η Πανεργατική(κυρίως) φρόντισαν έτσι ώστε να κατατεθεί «εν καιρώ ειρήνης». Θυμόμαστε όλοι τα περί» ανακωχής» της περασμένης συνέλευσης.
Στη σημερινή Γενική Συνέλευση κατατέθηκαν δύο προτάσεις προς ψήφιση: Η πρώτη του Δ.Σ που περιλάμβανε πέραν της ήδη ψηφισμένης σε προηγούμενη Συνέλευση 48ωρης απεργίας, με πορεία στη Βουλή και συμβολικό κλείσιμο των δρόμων πέριξ των Α/Σ, στάσεις εργασίας για την Παρασκευή 4/2 από 11:00- 15:30 και επίσης τις ίδιες στάσεις( 11;00 -15130) στις 7,9,11/2 και νέα γενική Συνέλευση στις 14/2. Δηλαδή δύο εβδομάδες μετά από σήμερα.
Η δεύτερη πρόταση ήταν της Ε.Α.Σ της Α.Π και ομάδων ανεξάρτητων συναδέλφων απ όλα τα Α/Σ.
Αυτή περιλάμβανε 48ωρη απεργία για 1/2 και 2/2. Για την 1/2 συγκένρωση στην Ομόνοια στις 11;00 το πρωί, και πορεία στη Βουλή και στη ΓΣΕΕ.
- Για τις 2/2 συγκένρωση στην Ομόνοια και μηχανοκίνητη πορεία στη Βουλή και στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ.
- Την Παρασκευή 4/2 στάση εργασίας 11:00-15:30, συγκένρωση στην Ομόνοια και μηχανοκίνητη πορεία στον Άρειο Πάγο.
- Στις 7/2 ημέρα Δευτέρα, στάση εργασίας 11:00-16;00 και γενική Συνέλευση. Θεωρούμε πως σε μια τόσο δύσκολη περίοδο πρέπει να συναντιόμαστε συχνά και να αποφασίζουμε με βάση τα δεδομένα που αλλάζουν από μέρα σε μέρα.
Άλλωστε μέχρι τις 14/2 που ήθελε το Δ.Σ να ξανασυγκεντρωθούμε, είναι πολύ πιθανόν να έχει γίνει νόμος του Κράτους το κατάπτυστο αυτό σχέδιο νόμου.
Η πρόταση της Ε.Α.Σ ήταν αυτή που επικράτησε με διαφορά από αυτήν του Προεδρείου. Οι παρευρισκόμενοι συνάδελφοι, επικρότησαν και υπερψήφισαν την πρόταση διαισθανόμενοι ίσως τον κίνδυνο που έκρυβε ο 15νθήμερος προγραμματισμός κινητοποιήσεων και δράσεων.Κατάλαβαν πως αυτό δεν αποτελεί ευελιξία του κλάδου. Ίσως κατάλαβαν και άλλα πολλά…
Καλούμε όλους τους συναδέλφους- όπως κάνουμε και σε κάθε απόφαση Γενικής Συνέλευσης- να συμμετάσχουν μαζικά στις κινητοποιήσεις. Να δείξουμε την μεγάλη δύναμη του κλάδου. Είναι ο μόνος τρόπος να πετύχουμε -αν μπορέσουμε εδώ που μας έφτασαν κάποιοι- κάτι.
Καλό αγώνα σε όλους.
ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ 1 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ 45 ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΟΥ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΚΟΣΤΙΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ οι ιδιοι ΚΑΙ ΤΩΡΑ τους ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΥΝ. ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΛΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ;
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ.
ΕΠΙΣΗΣΗ ΑΝΑΡΩΤΙΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΓΓΥΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ;
ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΟΤΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ,
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ’ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ’’ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ 45 ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ’’ΞΑΠΛΟΠΟΥΛΟΥ’’. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ; ΑΦΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ 45 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ;
και οι μηχανοδηγοι του οσε και ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι γενικοτερα υποτιθεται ότι δουλευουν για εμας. εμεις φτιαξαμε και πληρωνουμε αυτες τις θεσεις εργασιας για να εξυπηρετουν πρωτα πρωτα εμας; δεν πληρωσαμε τον οσε για να πλουτιζουν μονο οι υπαλληλοι του αλλα για να κινουνται οι πολιτες. ετσι απλα ειναι τα πραγματα.
στο κατω κατω όποιος δεν γουσταρει, κοβει την γκρινια, πηδάει απο το τρενο, και αναζητεί δουλεια στον ιδιωτικό τομέα.
απλά εκει αν βρει δουλεια, και αν αντέξει στην αληθινή πίεση, σε περίπτωση λουκετου να ξέρει, δεν υπάρχει δυνατότητα μετάταξης.
Κοίτα φίλε μου…
προσωπικά με δυσαρεστεί να απαντώ στα επιχειρήματα των δελτίων των 8.Απο την άλλη πρέπει να απαντάμε στη φαιά προπαγάνδα των ΜΜΕσων αφού αυτή σαρακοτρώει τα μυαλά του κόσμου,νεκρώνει τα εγκεφαλικά κύταρα και παραλύει τα άκρα.Οι ναυτεργάτες ενάντια στους τουρίστες,οι οδηγοί ενάντια στους επιβάτες,οι γιατροί ενάντια στους ασθενείς,οι αλλοδαποί ενάντια στους ημεδαπούς,οι δημόσιοι ενάντια στους ιδιωτικούς. Ο στόχος είναι ΕΝΑΣ.Να βγεί στην παρανομία η αντίσταση στο καθεστώς και τους νόμους του.Έτσι που κάθε απαγόρευση να μοιάζει «λογική» και μοιραία.Ακόμη και αυτής της κουτσής «δημοκρατίας» τους.
Αφού λοιπόν το πρόβλημα για την ευημερία και τη μακροημέρευση του τόπου είναι οι δημόσιοι υπάλληλοιέχουμε δύο επιλογές.Η μία είναι να περιμένουμε μετά την εκτέλεση μισθών και δικαιωμάτων να ανακάμψει ο τόπος και να δούμε άσπρη μέρα,ο άλλος είναι να τους εξοντώσουμε όλους,να δουλεύουν 10+ ώρες την ημέρα 8 ημέρες την εβδομάδα με 500 ευρώ για να μεταβούμε στο βασίλειο της ευημερείας μιά ώρα αρχύτερα.Αυτό βέβαια θα παρασύρει (όπως αποδείχτηκε περίτρανα)και τον ιδιωτικό τομέα και μάλιστα στη χειρότερη εκδοχή του.
Αλλα,δέ βαριέσαι…η πατρίδα και η οικονομία να σωθεί!!.
Υπάρχει και τρίτος (στη συγκεκριμένη περίπτωση) δρόμος.
Κλείνεις την τηλεόραση.Απεργείς.Κατεβαίνεις στο δρόμο.Πηγαίνεις στις καταλήψεις στο υπ.υγείας και όπου αλλού (θα γίνουν!!).Σταματάς να πληρώνεις τα χαράτσια σε εισιτήρια,διόδια και νοσοκομεία.Παίρνεις τους φίλους,τους συναδέλφους και την οικογένειά σου μαζί όχι αναμασόντας και επαναλαμβάνοντας τις καβαλίνες(sic)των 8 αλλά την εμπειρία,τη γνώση και την ελευθερία του ΔΡΟΜΟΥ.Δέ λέω ότι όλα εκεί θα λυθούν.Λέω όμως ότι η συλλογικότητα,η ενεργοποίηση,η ενεργητική έκφραση της οργής,η πρωτογεννής ζύμωση και η συζήτηση,θα δημιουργήσει άλλες συνθήκες και διαφορετικές δυνατότητες για την ανατροπή του κλίματος και την αλλαγή των συνειδήσεων.
Κοίτα οι άλλοι….ΕΧΟΥΝ ΚΙΝΉΣΕΙ!!! Κοίτα τι μπορεί να κάνει ο λαός στους δρόμους.Τσακίζει φαινομενικά πανισχυρα καθεστώτα και ηγέτες που μέχρι χτές απολάμβαναν την ισχύ τους πάνω σε αδρανείς λαούς.ΚΟΙΤΑ!!!
1. αφενος εγραψα για το ποιος πληρωνει το διαφημιστικό μηνυμα, οπότε απάντηση δεν πήρα
2. αφετερου ρωτω γιατι οι 45 μηχανοδηγοι αφου υποστηρίζουν οτι ο σιδηροδρομος ανηκει στους ελληνες, γιατι οι ιδιοκτητες τους, εμεις δεν μπορουμε να τους μεταταξουμε;
3. δεν βλεπω ειδησεις
4. κοιταξε τι εγραφε και ποιος τοσα χρονια για τα φασιστοειδη κανταφι, μουμπαρακ κλπ.
κανεις και τιποτα απολυτως. σε αλλο post εχω ζητησει οποιος βρει εστω και ενα δημοσιευμα να το βαλει σε link.
5. BAΣΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
το τειχος του βερολινου έπεσε από τους μέσα, όχι από τους αλληλέγγυους απέξω.
δηλαδη το τειχος το εριξαν οι καταπιεσμενοι ανατολικογερμανοι, όχι εμεις οι ’’συμπασχοντες’’ διεθνιστές.
ευχαριστω για τον διαλογο.
Κατ αρχάς είναι στοιχειώδης κανόνας ότι δεν γράφουμε κεφαλαία, αν και νομίζω ότι δεν θα σου χρειαστεί ξανά αυτός ο κανόνας για αυτό το site.
Στα ερωτήματά σου τώρα:
1. Στο έχει ξαναπεί και άλλος και αντέδρασες, άντε στην επόμενη συγκέντρωση των σιδηροδρομικών να ρωτήσεις και να πάρεις τις απαντήσεις σου.
2. Αφού είσαι αφεντικό του ΟΣΕ, κάνε τις μετατάξεις σου και παράτα μας.
3. Κρίμα γιατί είσαι ιδανικός θεατής – θύμα.
4. Πες μας και τι άλλο θες να σου βρούμε σε παλιότερα link να τα ετοιμάσουμε όλα μαζί.
Όσον αφορά τον διάλογο, σου έχουμε ξαναγράψει ότι δεν έχεις καταλάβει σε ποιο μέρος στέλνεις τα σχόλιά σου. Στο συγκεκριμένο site ο σχολιασμός υπάρχει για να μπορέσει να υπάρξει ένας διάλογος (στον βαθμό που αυτός μπορεί να γίνει μέσα από σχόλια) μεταξύ συντρόφων, ο οποίος θα συμβάλλει στην ανάπτυξη του κινήματος και την δράση της αριστεράς και μόνο σε αυτή την λογική γίνεται δεκτός.
Για αυτό σε παρακαλούμε μην ξαναστείλεις σχόλιο γιατί δεν έχουμε τον χρόνο να καθόμαστε να τα διαγράφουμε, αν και καλύτερα θα ήταν να μην ξαναεπισκεφτείς αυτό το site (δυστυχώς δεν έχουμε την τεχνολογική δυνατότητα για να σε πετάξουμε εμείς).
Ο Νίκος ήταν αρκετά ευγενικός και δεν σου έγραψε το δίστιχο που σου ταιριάζει από το τραγούδι του Βάρναλη:
ΑΙΝΤΕ θύμα, ΑΙΝΤΕ ψώνιο, ΑΙΝΤΕ σύμβολο αιώνιο
κι αν ξυπνήσεις μονομιάς θα ΄ρθει ανάποδα ο ντουνιάς.